Jesen 2007

Route: Trogir - Drvenik Veli - Biševo - Vis - Korčula - Sušac - Lastovo - Hvar - Paklenije otoci - Brač - Trogir
Mená lodí (nestratených), vrátila sa každá z nich: Sakarun, Irena, a dve ďalšie ženské mená
Typy lodí: 4 x Bavaria 44

pozrite vzorku video

nové, nové, nové: video pre DVD prehrávače je hotové, pre fajnšmekrov mám aj full HD 1080p verziu (pozor, veľmi slušný počítač nutný)
ak máš záujem mailuj na milosc@t-zones.sk

Nalodili sme sa v sobotu 6. októbra 2007 v ACI marine Trogir blízko Splitu. Plávajúce pontóny, málo miesta pre lode,
problematické parkovanie, marína nič moc. Niektorí z kapitánov nemajú najpríjemnejšie spomienky na odplávanie.
Už od začiatku nebolo zo spoločnej plavby flotily nič. Časť lodí odplávala na Drvenik Veli a iné nie. Nepriateľské
ponorky nás rozdelených mohli pohodlne dostať. Nedostali nás však, a tak sme na Drveniku prenocovali.
Okolo tretej v noci bol aj hurikán nadávok "jebemtimajkupičku......... ........ ...." to ako na gitaristov a spevákov

ACI Marina v Trogire

Štyri lode vo flotile, to sme si už mohli vymyslieť aj nejakú regatu, nič hromadné sa však nekonalo,
iba náznak, aj to len medzi dvoma loďami. Nebúchali zátky od šampusov, nefranforcovali a netopili sa lode
v záujme vížazstva, dušami posádok nelomcovali súťaživé vášne. Videli sme však skaliská, o ktoré sa pred
pár rokmi rozbili dve lode so zúrivými posádkami. Bližšie informácie podá Cpt. Janko O.

Cpt. Janko O. na Bavaria 44 - Sakarun

Hlavný photo-man Braňo B.

Movie-man II Miloš C.

Cpt. Ďuro Š. and his crew

Plavba bola hneď na začiatku niektorými členmi posádok vnímaná veľmi pohodovo, zatiaľ som nikdy nezažil
dva sudy piva na yachte včítane pipy, neustále pripravenej na odber piva. Jedla a alkoholu bolo toľko, že sme
nestačili ani vypiť, ani zjesť - enzety sme niesli domov. Moja korisť - dve fľašky Heinz kečupu, kamaráti, odpusťte.

Pipa s plným sudom piva a to všetko na yachte

Cpt. PP, Adm. Vlado B. a Cpt. Ďuro Š. - porada pred plavbou pri čiernom čaji

Movie-man I

Jožo Barčík pripravil hodovačku pre všetky lode. Na Drveniku (Drvenik Veli) sme zriadili ambulantný výdaj stravy,
presunuli sme lavičku, sud s pivom a hodovanie sa mohlo začať. Guláš bol výborný a pivo tiež.

Cpt. Fando a povinný odber stravy

Adm. Vlado B. a povinný odber stravy

Jožo B. živiteľ yachtárskeho národa - pivo a guláš (Jožo B. for president)

bez komentára

Z Drvenika na Biševo a dokonca pod plachtami do zátoky Biševska luka z opačnej strany ostrova. Noc na kotve, veľmi príjemné kotvisko.

Modra špilja (Biševo)

Modra špilja

Z Biševa na Vis, nie však do Komiže ani do Vis-u, ale do raja s názvom Stiniva. Tomu už hovorím plážička.
V momente nášho príchodu tam boli len dva páriky, baby hore bez. Viac, súdruhovia, Vám môžem ponúknuť vo filme.
:-)) za drobnú úplatu :-))
čestne vrátim

Stiniva (Vis)

Stiniva

Sunset počas plavby z Visu na Korčulu

Z Visu (Stiniva) cez Budikovac (Ano to sú tie slávne loviská pani Šáchovej.....), kde chcel Adm. Vlado B. prenocovať
(cca o 15.30) a Cpt. PP mu to nedokázal najprv vyhovoriť ale nakoniec ho zlomil, na Korčulu do velej Luky.
Sakarun dorazil po zotmení a hodinu na to aj slávna loď Cpt. PP s admirálom. A tak sme sa znenazdajky
stretli všetky štyri lode. Vo Velej luke vznikla aj táto hromadka posádky lode Sakarun.

Sakarun's crew

Bŕŕ, nechytať, páli

Z Velej Luky na Sušac, ktorý je mimo záujmu jachtárov (je hodne od ruky a navyše ďaleko), ale nikdy sme
tam neboli, tak prečo sa nepozrieť? Plavbu zo Sušacu na Lastovo sme využili na miniregatu dvoch lodí,
víťazom bol Cpt. Janko O. s posádkou na lodi Sakarun. Ostrovčeky sme napriek regate obchádzali.

Maják na ostrove Sušac

Na Lastove sme prespali v zátoke Jurijeva Luka v opustenej vojenskej základni, žeby sa mi tam páčilo nedá sa povedať.
Nasledujúci deň sme sa plavili z Lastova okolo Korčule na Hvar do mesta Hvar, kde sme mali zabookovanú spoločnú
večeru pre posádky štyroch lodí. Cestou na večeru sme objavili takúto krásnu výstavu "modelov" lodí.

Misssiiissssiiiipi blues

Z Hvaru na Paklenije otoci do mariny Palmižana na prenocovanie. Ráno sprcha, pevnivnský hajzlík, aplikoval som aj
antipo, skrátka paráda ako má byť. Kukol som na strnisko, ešte šťastie, že som nechal holiaci strojček doma.
A potom plavba okolo Braču na predobočný vietor a to bolo to správne orechové. Sakarun stúpa neskutočne dobre.

Brač Bol Zlatny rat - jeden z windsurfistických rajov v Chorvátsku

Podvečer sme doplávali do malého mestačka Sumartin, napapkali sa, dobre sa vyspali a ráno šupito
lupito medzi Bračom a pevninou celodennou plavbou míňajúc Makarsku, Omiš a Split okolo ostrova Čiovo späť do
Trogiru. Opäť večera pre štyri lode, prenocovanie v maríne, ráno odovzdanie lode a diaľnicou domov.